כשהטיסות בחיי נהפכו לשגרה כמו של אדם שלוקח בבוקר אוטובוס לעבודה החלטתי לסגל לעצמי מספר כללים שיעזרו לי להעביר את השעות הקשות של הטיסות בכיף. כללים אלו אומנם עזרו לי אבל אין אחריות ששום כלל באמת יתאים לכם (למרות שאני בטוח שתתחברו לכולם).
הכלל הראשון:
לשבת ליד יציאת החירום- יש יותר מקום לרגליים נקודה. חברת אל על החלה בשנה האחרונה לדרוש תוספת תשלום על שמירת הכסאות הללו. לא רק שהכרטיס שלהם יקר עכשיו צריך גם להוסיף כמה עשרות דולרים על יציאת החירום. לכן אם אתם לא טסים עם אל על כדאי לבקש שיושיבו אתכם ליד יציאת החירום.
הכלל השני:
קידמת המטוס- אני בטוח שיצא לכם ללכת לשירותים או סתם להסתובב בירכתי המטוס.. הרעש שהמנועים יוצרים הוא לא סביר ובטח לא לטיסת טרנס-אטלנטית של 12 שעות שצריך לישון בהם. בנוסף התור שנגרם בירידה מהמטוס יהיה קצר יותר אם תשבו קדימה...
הכלל השלישי:
כלל שאנשים אולי לא יסכימו איתי אבל במקום לטוס 15 שעות ברציפות חפשו טיסה באירופה עם קונקשיין של שעתיים שלוש וכך תוכלו לחלץ עצמות לפני שממשיכים בחלק הבא של הטיסה.
הכלל הרביעי:
טיסת לילה- למרות שהטיסות לאירופה יוצאות ברובם בבוקר תמיד ישנה אפשרות לטיסת לילה שקטה יותר.
הכלל החמישי:
לשתות בירה או לא לשתות קפה. בירה תגרום לכם להירדם וקפה יעשה בדיוק את ההיפך...ובנינו הקפה של המטוס הרי לא טעים....
הכלל השישי:
תביאו ספר/ מגזין/ עיתון שיעביר לכם את הטיסה.... יש אפילו ז'אנר של ספרים שנקרא "ספרי טיסה" חוץ מלהעביר מספר שעות עם הספר לא תצמח לכם תועלת רבה מידי.
הכלל השביעי:
כדורי שינה- מומלץ רק לטיסות מעל 4 שעות... שלא תירדמו ותשכחו לרדת...יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת הכדורים...
הכלל השמיני או בשמו כלל הזהב:
לא הגיע הזמן לשדרג לביזנס?
בלי לשים לב צצו חברות כמו אופק ג'טס בניהולו של אהוד פרידלנדר אשר יעשו לכם את החיים קלים יותר (אומנם גם יקרים אבל מי סופר) ויטיסו אתכם במטוס פרטי מרווח יותר.. בינתיים השירותים הם לאגן הים התיכון ולחלק ממדינות הבלקן. נהניתם? ספרו לנו....
הכלל הראשון:
לשבת ליד יציאת החירום- יש יותר מקום לרגליים נקודה. חברת אל על החלה בשנה האחרונה לדרוש תוספת תשלום על שמירת הכסאות הללו. לא רק שהכרטיס שלהם יקר עכשיו צריך גם להוסיף כמה עשרות דולרים על יציאת החירום. לכן אם אתם לא טסים עם אל על כדאי לבקש שיושיבו אתכם ליד יציאת החירום.
הכלל השני:
קידמת המטוס- אני בטוח שיצא לכם ללכת לשירותים או סתם להסתובב בירכתי המטוס.. הרעש שהמנועים יוצרים הוא לא סביר ובטח לא לטיסת טרנס-אטלנטית של 12 שעות שצריך לישון בהם. בנוסף התור שנגרם בירידה מהמטוס יהיה קצר יותר אם תשבו קדימה...
הכלל השלישי:
כלל שאנשים אולי לא יסכימו איתי אבל במקום לטוס 15 שעות ברציפות חפשו טיסה באירופה עם קונקשיין של שעתיים שלוש וכך תוכלו לחלץ עצמות לפני שממשיכים בחלק הבא של הטיסה.
הכלל הרביעי:
טיסת לילה- למרות שהטיסות לאירופה יוצאות ברובם בבוקר תמיד ישנה אפשרות לטיסת לילה שקטה יותר.
הכלל החמישי:
לשתות בירה או לא לשתות קפה. בירה תגרום לכם להירדם וקפה יעשה בדיוק את ההיפך...ובנינו הקפה של המטוס הרי לא טעים....
הכלל השישי:
תביאו ספר/ מגזין/ עיתון שיעביר לכם את הטיסה.... יש אפילו ז'אנר של ספרים שנקרא "ספרי טיסה" חוץ מלהעביר מספר שעות עם הספר לא תצמח לכם תועלת רבה מידי.
הכלל השביעי:
כדורי שינה- מומלץ רק לטיסות מעל 4 שעות... שלא תירדמו ותשכחו לרדת...יש להיוועץ עם רופא לפני נטילת הכדורים...
הכלל השמיני או בשמו כלל הזהב:
לא הגיע הזמן לשדרג לביזנס?
בלי לשים לב צצו חברות כמו אופק ג'טס בניהולו של אהוד פרידלנדר אשר יעשו לכם את החיים קלים יותר (אומנם גם יקרים אבל מי סופר) ויטיסו אתכם במטוס פרטי מרווח יותר.. בינתיים השירותים הם לאגן הים התיכון ולחלק ממדינות הבלקן. נהניתם? ספרו לנו....
לפרטים נוספים על טיסות עסקים פרטיות כנסו לאתר